Maatwerk Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Ik ga vanavond filemaker 8 helemaal deinstalleren. Het is inderdaad zo dat filemaker crascht al ik een andere poort probeer. Het is me wel eens gelukt "in het ver verleden een andere poort te proberen" echter dan kreeg ik de melding dat IWP niet kan worden gestart. Jullie horen morgen van mij, ik hou jullie op de hoogte... Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 nu doe je het weer... Probeer in dezelfde thread te antwoord, dat houdt het forum wat gestructureerd. Je "runaway item" heb ik net gewist. Quote Link to comment
0 Maatwerk Posted October 26, 2006 Author Share Posted October 26, 2006 Ik heb de autoupdate plugin uitgeschakeld en nu publiceert ie weer. Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Welcome to the Twilight Zone... Quote Link to comment
Question
Maatwerk
Ik ga vanavond filemaker 8 helemaal deinstalleren. Het is inderdaad zo dat filemaker crascht al ik een andere poort probeer.
Het is me wel eens gelukt "in het ver verleden een andere poort te proberen" echter dan kreeg ik de melding dat IWP niet kan worden gestart.
Jullie horen morgen van mij, ik hou jullie op de hoogte...
3 answers to this question
Recommended Posts