Jump to content
  • 0

Dock

johan

Question

Betreft Filemaker 8.5 Advanced (Mac)

Bij klikken-vasthouden op het Filemaker-icon in het dock komt een vertrouwd menuke te voorschijn waar staat "Stop, Verberg, Toon in finder, Open na inloggen, Permanent in dock". Op mijn oude iMac gaf dit menuke ook nog de files te zien die geopend zijn. De file die op de voorgrond is is daarbij ook nog aangevinkt!

Op mijn nieuwe iMac 24" (Intel) zie ik die files niet meer. Kan iemand me bevestigen dat dit bij hem/haar ook zo is en of dit normaal is?

Edited by Guest

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ik begrijp de vraag niet helemaal goed?

"Bij klikken-vasthouden op het Filemaker-icon komt een vertrouwd menuke te voorschijn waar staat "Stop, Verberg, Toon in finder, Open na inloggen, Permanent in dock".,

Je hebt een database met een icoontje, dan klikken-vasthouden?

Heb je filemaker al open en wil je een bestand openen of klik je vanuit de finder op een icoontje van een bestand gemaakt in filemaker?

• 0

AvD, inderdaad nu met je aanvulling begrijp ik de vraag en kan ik inderdaad beamen dat onder 8.5 op een intel mac dit niet werkt. (macbook, intel 17 incl en macbook pro). Met 7, 8 werkt het prima met 8,5 inderdaad niet meer. Werkt dit wel op een gewone G4 of g5 mac of is dit gewoon aangepast door filemaker. (niet dat ik het ooit gebruikt heb)

• 0

Thanks! Dan ben ik gerust dat hier alles in orde is. Maar .... Ik vond het toch raar... 't is toch zelden dat er bij een upgrade 'features' verloren gaan hé?.... Ik gebruikte het al eens om een verborgen file weer naar de voorgrond te brengen... Niet dat ik het zal missen hoor...