medic112 Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Nu met het lezen van het onderwerp ivm mails ben ik op volgende vraag gekomen. Kan je vanuit filemaker een faxgeneren (bv naam en tel van ontvanger uit record halen en via een fax-printer dit laten versturen? heb Brother als printer-fax thanks Quote Link to comment
0 medic112 Posted November 17, 2006 Author Share Posted November 17, 2006 ik zou eigenlijk rechtstreeks een layout met de nodige gegevens rechtstreeks willen laten versturen. het enigste dat ik zeker weet dat lukt, is de layout afprinten en in de faxinvoer steken, daarna draait fm via telefoonkiezer het juiste nummer en dan is het eigenlijk alles terug manueel zoals daarvoor. Quote Link to comment
0 WJ Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Zijn plugin's voor moet je eens zoeken. Groet, WJ Quote Link to comment
Question
medic112
Nu met het lezen van het onderwerp ivm mails ben ik op volgende vraag gekomen.
Kan je vanuit filemaker een faxgeneren (bv naam en tel van ontvanger uit record halen en via een fax-printer dit laten versturen?
heb Brother als printer-fax
thanks
2 answers to this question
Recommended Posts