Jump to content
  • 0

welke versie gebruiken

jans

Question

Hallo,

Eindelijk krijg ik mijn werkgever zo gek om filemaker aan te gaan schaffen. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer welk type we moeten gaan aanschaffen.

Het is voor een pc omgeving :( en op 5 werkplekken mogen mensen een database muteren de overige wekplekken ongeveer 15 mogen alleen sorteren en opzoeken maar beslist geen records wijzigen.

Wie weet welk pakket het beste werkt? Zou runtime eventueel oplossing zijn? Alvast bedankt voor de reacties

Marc

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Om te beginnen raad ik je een VLA licentie aan. (Volume License Agreement)

Je hebt immers 20 FileMaker Pro 8.5v1 clients nodig en 1 FileMaker Server 8.0v4.

Voor prijzen verwijs ik je door naar de FileMaker website:

http://www.filemaker.nl/purchase/store/pricelists.html

De rechten bepaal je in je FileMaker bestand zelf. Je kunt gebruikers rechten geven om te schrijven of enkel te lezen bijvoorbeeld. Kijk het hoofdstukje beveiliging eens na in de help of de handleiding voor de mogelijkheden.

Koen

• 0
Eindelijk krijg ik mijn werkgever zo gek om filemaker aan te gaan schaffen.

Je bent er toch zelf wel van overtuigd wat Filemaker voor je baas kan betekenen ? Zo niet zal je het moeilijk krijgen om je keuze voor Filemaker te verantwoorden.

Een runtime-oplossing is nooit een goede keuze in een netwerkomgeving, omdat het simpelweg niet werkt in een netwerk-toepassing.

• 0

Jazeker ben ik me bewust wat filemaker kan betekenen. Alleen heb zelf geen ervaringen met filemaker in een netwerkomgeving.

Eindelijk krijg ik mijn werkgever zo gek om filemaker aan te gaan schaffen.

Je bent er toch zelf wel van overtuigd wat Filemaker voor je baas kan betekenen ? Zo niet zal je het moeilijk krijgen om je keuze voor Filemaker te verantwoorden.

Een runtime-oplossing is nooit een goede keuze in een netwerkomgeving, omdat het simpelweg niet werkt in een netwerk-toepassing.