HJK Posted February 14, 2003 Posted February 14, 2003 Hmm rustig hier! Zeker iedereen onder de indruk van zijn vandaag gekregen Valentijnskaarten! Quote
AvD Posted February 15, 2003 Posted February 15, 2003 Het is hier inderdaad zeer rustig, net zoals in Gent of Leuven tijdens de examenperiode... Ook het item "Pintje voor iedereen" is uitgestorven nadat ik met die taartjes ben rondgegaan (http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=223&start=30) en de Peter suggereerde dat daar iets mis mee was. De room was nochtans nog goed tot in september 98. Quote
bram Posted February 16, 2003 Posted February 16, 2003 Heren / Dames van het forum Ik mag er toch van uit gaan dat niet iedereen zich laat vangen aan Valentijn. Valentijn is enkel en alleen in het leven geroepen om het commerciele gat te vullen tussen nieuwjaar en pasen. Laat de romantiek een levenswijze zijn, en geen eendagsverplichting. Quote
Peter Wagemans Posted February 16, 2003 Posted February 16, 2003 Da van die room was wel een goeie, André... Inderdaad wel rustig hier. De Clarify site heeft gelukkig geen commerciele drijfveren, dus eigenlijk is dat niet erg. Wat wel gezegd moet worden denk ik, is dat er nog niet zo veel mensen de weg naar het forum gevonden hebben, ondanks de prachtige samenwerking met FileMaker Benelux. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd - of anders gesteld, het kan hier alleen maar interessanter worden als er wat meer volk over de spreekwoordelijke vloer komt. Gebeurd dat niet, zal ik er ook niet van wakker liggen, de kwaliteit van de artikels is zeer goed, en dat vind ik veel belangrijker. Op een volgende confituursessie kunnen we wel eens een keer bespreken hoe we het aanbod wat kunnen verbreden. Infoware - onze provider - heeft er geen probleem mee dat we ook files gaan hosten, en binnen 3 maanden bestaat het forum 1 jaar, dus dacht ik tegen die tijd met iets nieuws uit te pakken. Het moet echter iets zijn waar we niet te veel energie in moeten steken - een gemakkelijk beheerbaar systeem dus. Quote
Leo Posted February 17, 2003 Posted February 17, 2003 De reden misschien dat het zo rustig is, is dat niemand echt problemen heeft ... ?? Leo Quote
AvD Posted February 17, 2003 Posted February 17, 2003 Dat zal het zijn: FileMaker is zo gebruikersvriendelijk dat we totaal overbodig geworden zijn. Gelukkig rest er ons nog dit café om ons verdriet weg te spoelen... Quote
Peter Wagemans Posted February 21, 2003 Posted February 21, 2003 Voor wie geinteresseerd is: http://www.clarify.net/webalizer/index.html Quote
AvD Posted September 17, 2003 Posted September 17, 2003 Nee, geen bier. Een koffie, en zonder cafeïne want ik moet nog even terug kalmeren na die thread vanuit Brugge... Quote
Dr_Flash Posted September 17, 2003 Posted September 17, 2003 Hmm en dat op de late avond..... denk je wel om je hart AvD? Nogmaals: ik ben geen medicus van huis uit Quote
AvD Posted September 17, 2003 Posted September 17, 2003 Nogmaals: ik ben geen medicus van huis uit Allez, doker, laat ons toch minstens de illusie dat we veilig en in goede handen zijn. Als het dan zover komt, dan zien we nog wel. In de film Memphis Belle wordt de boordcommandant ook tot medic gebombardeerd, terwijl hij zich enkel maar had ingeschreven aan de faculteit en nog de eerste dag van zijn studie moest beginnen. En toch rekende ieder op hem, ook die boordschutter met zijn verbrijzeld been en zijn radeloze vrienden... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.