Jump to content

Hmm rustig


HJK

Recommended Posts

Posted

Heren / Dames van het forum

Ik mag er toch van uit gaan dat niet iedereen zich laat vangen aan Valentijn.

Valentijn is enkel en alleen in het leven geroepen om het commerciele gat te vullen tussen nieuwjaar en pasen.

Laat de romantiek een levenswijze zijn, en geen eendagsverplichting. :P

Posted

Da van die room was wel een goeie, André... :P

Inderdaad wel rustig hier. De Clarify site heeft gelukkig geen commerciele drijfveren, dus eigenlijk is dat niet erg.

Wat wel gezegd moet worden denk ik, is dat er nog niet zo veel mensen de weg naar het forum gevonden hebben, ondanks de prachtige samenwerking met FileMaker Benelux.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd - of anders gesteld, het kan hier alleen maar interessanter worden als er wat meer volk over de spreekwoordelijke vloer komt.

Gebeurd dat niet, zal ik er ook niet van wakker liggen, de kwaliteit van de artikels is zeer goed, en dat vind ik veel belangrijker.

Op een volgende confituursessie kunnen we wel eens een keer bespreken hoe we het aanbod wat kunnen verbreden. Infoware - onze provider - heeft er geen probleem mee dat we ook files gaan hosten, en binnen 3 maanden bestaat het forum 1 jaar, dus dacht ik tegen die tijd met iets nieuws uit te pakken. Het moet echter iets zijn waar we niet te veel energie in moeten steken - een gemakkelijk beheerbaar systeem dus.

Posted

Dat zal het zijn: FileMaker is zo gebruikersvriendelijk dat we totaal overbodig geworden zijn. Gelukkig rest er ons nog dit café om ons verdriet weg te spoelen...

  • 6 months later...
Posted
Nogmaals: ik ben geen medicus van huis uit ;)

 

Allez, doker, laat ons toch minstens de illusie dat we veilig en in goede handen zijn. Als het dan zover komt, dan zien we nog wel. In de film Memphis Belle wordt de boordcommandant ook tot medic gebombardeerd, terwijl hij zich enkel maar had ingeschreven aan de faculteit en nog de eerste dag van zijn studie moest beginnen. En toch rekende ieder op hem, ook die boordschutter met zijn verbrijzeld been en zijn radeloze vrienden...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...