db_hans Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Melding: bij poging opening client: De toegangspriveleges in dit bestand zijn beschadigd of er is mogelijk mee geknoeid. Neem contact op met de technische dienst van Filemaker als het niet kan worden opgelost de server opend de database niet meer. Iemand ervaring mee? het gebeurde tijdens het kopieeren van een privelege set. Configuratie: server FMS8.0v4 client FM8.0v3 Ik hoop wel dat filemaker dit kan oplossen hans Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Je moet terug gaan naar een vorige backup van het bestand. Je kan het bestand proberen te recoveren om eventueel je data te recupereren. Koen Quote Link to comment
0 db_hans Posted January 4, 2007 Author Share Posted January 4, 2007 Herstellen gaat helaas niet... Dezelfde melding... Als het niet lukt dan ben ik een hele dag opmaken kwijt en dat is al niet mijn hobby Hans Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Ik vrees er voor. Als recoveren niet lukt (meestal zo als de privileges kapot zijn) dan is het hopeloos. Indien het bestand zeer belangrijk is kun je via FileMaker Inc de bestanden proberen te herstellen. http://filemaker.custhelp.com/cgi-bin/filemaker.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1633 Maar ik vrees dat je je werk overnieuw mag doen Koen Quote Link to comment
0 db_hans Posted January 5, 2007 Author Share Posted January 5, 2007 Ben er inmiddels achter als je op een windows machine voor het eerst filemaker gaat gebruiken en je start met een login (uiteraard met gehost bestand) dan komt de firewall op (en vraagt of hij het filemaker verkeer moet doorlaten) tijdens het inloggen en kan dan de toegangspriveleges corrupt maken. is maar even dat je het weet 7 uur opmaak werk weg hans Quote Link to comment
Question
db_hans
Melding:
bij poging opening client:
De toegangspriveleges in dit bestand zijn beschadigd of er is mogelijk mee geknoeid.
Neem contact op met de technische dienst van Filemaker als het niet kan worden opgelost
de server opend de database niet meer.
Iemand ervaring mee?
het gebeurde tijdens het kopieeren van een privelege set.
Configuratie: server FMS8.0v4 client FM8.0v3
Ik hoop wel dat filemaker dit kan oplossen
hans
4 answers to this question
Recommended Posts