Christavb Posted February 15, 2003 Posted February 15, 2003 Weet iemand toevallig waar ik een Nederlands boek kan kopen voor FileMaker Pro 6 ik denk dat het niet bestaat maar ik weet het niet zeker. Quote
0 Peter Wagemans Posted February 16, 2003 Posted February 16, 2003 http://www.hcw.be/hcwcs/qsw.asp?sw=FileMaker 3 engelstalige boeken, nog schijnbaar niks in het nederlands beschikbaar. Quote
0 AvD Posted February 16, 2003 Posted February 16, 2003 Peter heeft in zijn zoektocht de vinger nog eens op de wonde (?) gelegd: in het Nederlands taalgebied bestaat er zo goed als niets voor FileMaker-fanaten. Dat maakt dit forum trouwens zo uniek en zo nuttig. Toch wil ik hier - nog maar eens een keertje - een lans breken voor de Engelstalige benadering: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=311. Er zijn er nogal wat die zeggen dat ze daar problemen mee hebben. Ik kan dat moeilijk geloven. Via film, TV, radio en muziek worden we permanent met Engels geconfronteerd. Het is niet zoals pakweg 60 jaar geleden toen de bevrijdingstroepen hier voor het eerst Engelse klanken binnenbrachten. Ik herinner me nog de leuke scène waarbij geallieerde soldaten onze meisjes probeerden mee te lokken naar de dancings met nylon kousen en chocola (die lekkernij hadden ze in 4 jaar niet meer gezien, laat staan geproefd): "We've got chocolate". Waarop de vriendinnen onder elkaar zeiden: "We gaan wel mee dansen en zo, maar dat tsjokkelen, daar doen we niet aan mee... ". Tot slot nog dit: als we FileMaker niet aanpakken in het Engels, dan staan we even geïsoleerd als de Fransen: de hele informatica-wereld werkt in het Engels, over heel de planeet, behalve in Frankrijk - en dat heeft zo zijn gevolgen. Quote
Question
Christavb
Weet iemand toevallig waar ik een Nederlands boek kan kopen voor FileMaker Pro 6 ik denk dat het niet bestaat maar ik weet het niet zeker.
2 answers to this question
Recommended Posts