CO3NL Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Nadat ik me even heb verdiept in filemaker leek het me een fantastisch programma. Maar om nu weer een programma erbij te leren... Ik wil vooral gebruiker zijn. Is er iemand die een mooie* opzet voor mij kan maken? Ik wil het gaan gebruiken voor mijn bedrijf(je). -betaald uiteraard- *Omdat ik ontwerper ben is het ook heel belangrijk dat ik de output kan vormgeven. Alvast dank Quote
Captain Haddock Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Laat maar horen wat je nodig hebt; hoe preciezer hoe beter, zie het onderwerp hierboven Quote
CO3NL Posted January 16, 2007 Author Posted January 16, 2007 Dat is snel. Input: adressenbestand projecten/opdrachten urenverantwoording Output adresstikkers offertes projectenoverzichten facturen betalingsoverzicht kun je hier wat mee? Mijn werkomgeving is Apple Macintosh. Ben benieuwd! Quote
tackenco Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Ik heb precies zoiets kant en klaar liggen. ik gebruik het zelf als freelancer ook en heb het al regelmatig verkocht aan derden die er erg blij mee waren. relatiebeheer project/uren registratie met auto factuurgenereren Facturatie Kwartaaloverzicht omzet en ozb en onderhanden werk import girotel met check of facturen betaald zijn openstaande facturen overzicht www.tackenco.nl Quote
Recommended Posts