carl_vdm Posted February 17, 2003 Posted February 17, 2003 Heeft iemand een tip om vanuit de waarden van een keuzeveld op een repetitieve manier resultaten te tonen via cdml? voorbeeld: WAARDE 1 - record A - record B WAARDE 2 - record A enz... waarbij 'WAARDE' opgehaald wordt uit een VALUELIST? [FMP-ValueList:Land, List=Land] [FMP-ValueListItem] [FMP-InlineAction: -db={CurrentDatabase}, Land={ValueListItem}, -find] [FMP-Record] - [FMP-Field: Land] [/FMP-Record] [/FMP-InlineAction] [/FMP-ValueList] Carl. Quote
0 bvana Posted February 17, 2003 Posted February 17, 2003 ik ben geen voorstander om valuelists te gebruiken in cdml ik zou het oplossen met twee inline actions eentje die zoekt naar de verschillende waarden in uw database en dan per gevonden waarde de verschillende records Quote
0 carl_vdm Posted February 17, 2003 Author Posted February 17, 2003 ik ben geen voorstander om valuelists te gebruiken in cdmlik zou het oplossen met twee inline actions eentje die zoekt naar de verschillende waarden in uw database en dan per gevonden waarde de verschillende records Het is nu net die VERSCHILLENDE waarden ophalen die mij niet lukt... vandaar de ValueListItems... ? Quote
0 Peter Wagemans Posted February 18, 2003 Posted February 18, 2003 Dag Carl, Het lijkt me dat je daar een bug ontdekt hebt, want in de reference guide pdf (van 5.5) staat op 4-11 dat ValueListItem wel degelijk een geldige intratag is. Dus ofwel is die pdf fout, ofwel is er een bug. De syntax die je gebruikt lijkt me correct. Misschien kom je eruit door een portal loop te gebruiken, in plaats van een valueList loop (gecombineerd met een truukje om dubbele portal items te negeren). Quote
Question
carl_vdm
Heeft iemand een tip om vanuit de waarden van een keuzeveld op een repetitieve manier resultaten te tonen via cdml?
voorbeeld:
WAARDE 1
- record A
- record B
WAARDE 2
- record A
enz...
waarbij 'WAARDE' opgehaald wordt uit een VALUELIST?
[FMP-ValueList:Land, List=Land]
[FMP-ValueListItem]
[FMP-InlineAction: -db={CurrentDatabase}, Land={ValueListItem}, -find]
[FMP-Record]
- [FMP-Field: Land]
[/FMP-Record]
[/FMP-InlineAction]
[/FMP-ValueList]
Carl.
3 answers to this question
Recommended Posts