Jump to content
  • 0

Valuelists en update/import?

Yvonne van de Vegte

Question

Posted

Een overgenomen database bevat enorm veel valuelists die de gebruikers zelf mogen aanpassen. Tja en dan nu de update... Weet iemand een handige manier zonder te hoeven te knippen en plakken? Functie List Items geeft me wel een overzicht van de lijsten maar ik krijg slechts van de bovenste de inhoud in een ander veld zichtbaar. Alvast bedankt voor de tijd die men hierin wil steken. :?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Hallo,

't ja een pasklare oplossing heb ik niet, maar misschien handig als je eventueel het manuele werk doet om ze in een aparte "engine" file te steken...

Groeten en succes !

Erik

• 0
Posted
Een overgenomen database bevat enorm veel valuelists die de gebruikers zelf mogen aanpassen. Tja en dan nu de update... Weet iemand een handige manier zonder te hoeven te knippen en plakken? Functie List Items geeft me wel een overzicht van de lijsten maar ik krijg slechts van de bovenste de inhoud in een ander veld zichtbaar. Alvast bedankt voor de tijd die men hierin wil steken. :?

ik heb een kleine DB als voorbeeld dat voor elke value list een record maakt met de naam van de value list en een ander record met de waarden van die value list.

je moet enkel x records aanmaken, waar x = aantal value lists

je kan deze DB misschien als voorbeeld gebruiken, geef me uw emailadres zodat ik u het bestandje kan opzenden

• 0
Posted

Waarom maken jullie geen creatief gebruik van de design-functies? Daar hebben we toch ValueListIDs(dbname), naast ValueListItems (dbname, valuelist) en ValueListNames (dbname) ?

• 0
Posted
Waarom maken jullie geen creatief gebruik van de design-functies? Daar hebben we toch ValueListIDs(dbname), naast ValueListItems (dbname, valuelist) en ValueListNames (dbname) ?

inderdaad deze functies zitten in mijn DBje