Ga naar inhoud
  • 0

Valuelists en update/import?


Yvonne van de Vegte

Vraag

Een overgenomen database bevat enorm veel valuelists die de gebruikers zelf mogen aanpassen. Tja en dan nu de update... Weet iemand een handige manier zonder te hoeven te knippen en plakken? Functie List Items geeft me wel een overzicht van de lijsten maar ik krijg slechts van de bovenste de inhoud in een ander veld zichtbaar. Alvast bedankt voor de tijd die men hierin wil steken. :?

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Een overgenomen database bevat enorm veel valuelists die de gebruikers zelf mogen aanpassen. Tja en dan nu de update... Weet iemand een handige manier zonder te hoeven te knippen en plakken? Functie List Items geeft me wel een overzicht van de lijsten maar ik krijg slechts van de bovenste de inhoud in een ander veld zichtbaar. Alvast bedankt voor de tijd die men hierin wil steken. :?

 

ik heb een kleine DB als voorbeeld dat voor elke value list een record maakt met de naam van de value list en een ander record met de waarden van die value list.

je moet enkel x records aanmaken, waar x = aantal value lists

 

je kan deze DB misschien als voorbeeld gebruiken, geef me uw emailadres zodat ik u het bestandje kan opzenden

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...