Jump to content
  • 0

Portaal afdrukken

Will

Question

Posted

Hi,

Ik heb een klassieke database opgezet met tabellen:

Klanten

Artikelen

Offerte

Line_items offerte

Dit is me als beginneling redelijk gelukt met alle nodige relaties!

Echter wanneer ik de offerte, waarin een portaal is verwerkt aangezien het van 1 tot meerdere artikelen kan gaan, wil afdrukken loopt alles fout.

Ik had verstaan dat de afdruk via line_items moest gebeuren, echter ik slaag er niet in het juiste script te maken.

Please kan iemand mij daarin even steunen, met dank bij voorbaat.

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

De line items staan in een gerelateerde tabel: het is daar dat je zorgt voor lay-out en het script moet natuurlijk naar daar verwijzen. Heb je dat in rekening gebracht?

• 0
Posted

Heel bedankt voor de snelle reactie!

Ik heb het script laten starten bij offerte met doorverwijzing naar line_items waar de lay-out met als sleutelveld offerte_ID is opgezet.

Echter op de afdruk krijg ik alle line_items van al de offertes te zien?

• 0
Posted

Goed geantwoord, Henk. Beginnende gebruikers hebben groot vertrouwen in software en computers, maar die dingen weten weinig of niets van wat wij doen en bedoelen. Alles moet hen uitgelegd en voorgedaan worden. Dat is dus ook het geval bijvoorbeeld met het aanvinken van Show related records only. Of nog zo ééntje: de fameuze stored of unstored calculations.