Nu had ik graag nog op de lay-out van tabel (A) een alternatieve tabel/lijn met product informatie gehad zijnde: "Kan OOK gebruikt worden in combinatie met" en hier weer een lijst/gegevenslijn die ik kan creëren door het in geven van een "serie nummer" uit mijn product tabel (B).
Question
chelle
Hi,
Ik heb wederom een vraag
bij de set up die ik heb:
Ik heb een tabel (A) die een lijst creëert met gegevens die opgehaald worden uit een product tabel (B) en dit via een portal mbv een lijn-item-tabel ©. (zie topic:Opsommings tabel met gegevens uit andere file: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=4288 en see 2nd pic. below)
Nu had ik graag nog op de lay-out van tabel (A) een alternatieve tabel/lijn met product informatie gehad zijnde: "Kan OOK gebruikt worden in combinatie met" en hier weer een lijst/gegevenslijn die ik kan creëren door het in geven van een "serie nummer" uit mijn product tabel (B).
Ik heb dit geprobeerd door een nieuwe lijn-item-tabel zoals © te creëren, maar dan krijg ik bij het leggen van relaties volgende error (see 1st pic below) en weet ff ni goed meer hoe verder, is dit mogelijk, enige suggesties?
2 answers to this question
Recommended Posts