Jump to content
  • 0

2 Opsommings tabellen op één pagina

chelle

Question

Posted

Hi,

Ik heb wederom een vraag :roll: bij de set up die ik heb:

Ik heb een tabel (A) die een lijst creëert met gegevens die opgehaald worden uit een product tabel (B) en dit via een portal mbv een lijn-item-tabel ©. (zie topic:Opsommings tabel met gegevens uit andere file: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=4288 en see 2nd pic. below)

Nu had ik graag nog op de lay-out van tabel (A) een alternatieve tabel/lijn met product informatie gehad zijnde: "Kan OOK gebruikt worden in combinatie met" en hier weer een lijst/gegevenslijn die ik kan creëren door het in geven van een "serie nummer" uit mijn product tabel (B).

Ik heb dit geprobeerd door een nieuwe lijn-item-tabel zoals © te creëren, maar dan krijg ik bij het leggen van relaties volgende error (see 1st pic below) en weet ff ni goed meer hoe verder, is dit mogelijk, enige suggesties?

f.jpg

e.jpg

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Als ik zo naar je graph kijk denk ik dat je gewoon een nieuwe occurence moet maken van je "product category" tabel en deze (weliswaar na het geven van een unieke naam, vb: artikel_ook_product_category) achter je artikel_ook occurence hangen (relatie sn ook met sn)!

• 0
Posted

Thx br, het werkt nu prima met de relaties zoals je die voorstelde (see pic.)

Ik begrijp nog wel niet goed wat een "occurence" nu in feite is, en waarom gaat het nu wel gaat, want die kopies zijn is toch net/precies hetzelfde als de originele Tabel behalve dat hun hoofding naam verschilt of is dit nu net genoeg om het te doen werken…? :roll:

j.jpg