Zero55 Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 in mijn zoekscript wil ik inbouwen dat als er meer dan 1 record gevonden wordt dat hij naar lijstweergave gaat, in FM5.5 was dat met de scriptstap "aantal gevonden records". maar als ik dat nu met Get ( GevondenTelling ) doe, dan werkt het niet. wat doe ik verkeerd ? Quote
0 br Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Dit zou moeten werken: If (Get (foundcount) = 1 or Get (foundcount) = 0) Go to layout (original) else Go to list view layout end if Allez zo werkt het bij mij toch! Quote
0 Zero55 Posted March 1, 2007 Author Posted March 1, 2007 nope, werk bij mij niet ziehier het volledige zoekscript : ga naar zoeken script onderbreken zoeken uitvoeren if (get (gevondentelling) = 1 or get (gevondentelling) = 0) ga naar layout .... else ga naar layout .... end if Quote
0 br Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 kan je je filemaker even posten dan, kan ik het eens bekijken... Quote
0 br Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Je moet de script step: halt script weglaten, want deze beëindigd het script zonder iets te doen, best gebruik je een pause! Maar heb het voor jou reeds even aangepast, zie bijlage! Quote
0 RON7 Posted March 2, 2007 Posted March 2, 2007 en korter kan zo ga naar layout naam door berekening if (Get (GevondenTelling) ≤ 1 ; "layout1" ; "layout2" ) Quote
Question
Zero55
in mijn zoekscript wil ik inbouwen dat als er meer dan 1 record gevonden wordt dat hij naar lijstweergave gaat, in FM5.5 was dat met de scriptstap "aantal gevonden records". maar als ik dat nu met Get ( GevondenTelling ) doe, dan werkt het niet.
wat doe ik verkeerd ?
8 answers to this question
Recommended Posts