Jump to content
  • 0

automatisch een nieuw record


john16

Question

Posted

Voor de aanwezigheden van clubleden gebruik ik een tabel met vier velden, het laatste veld is het lidnummer. Dit lidnummer wordt gescand met een barcodescanner. Deze is geconfigureerd met de toets als terminator. Na het inscannen van het lidnummer zou er automatisch een blanco record moeten volgen, doch na het inscannen gaat de cursor naar het eerste veld in het huidige record ! Hoe kan ik gedaan krijgen dat er onmiddellijk na het inscannen van het lidnummer een blanco record volgt ?

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted
Voor de aanwezigheden van clubleden gebruik ik een tabel met vier velden, het laatste veld is het lidnummer. Dit lidnummer wordt gescand met een barcodescanner. Deze is geconfigureerd met de toets als terminator. Na het inscannen van het lidnummer zou er automatisch een blanco record moeten volgen, doch na het inscannen gaat de cursor naar het eerste veld in het huidige record ! Hoe kan ik gedaan krijgen dat er onmiddellijk na het inscannen van het lidnummer een blanco record volgt ?

 

 

uw scanner zo configureren dat die een ENTER ipv TAB als terminator gebruikte en dat gebruiken met een loop in een script

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...