AvD Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 (edited) Uitstekend allemaal: het wordt dus Hengelo 12 mei 2007. Ik stel dus voor dat we definitief van start gaan met dit als basisgegevens: 7de Clarify-confituursessie Zaterdag 12 mei 2007 ROC van Twente Industriestraat 15 7553 CK Hengelo - Nederland Gastheer: Organeduc Organisatie: het gebruikelijke team Doelgroep: elke FileMaker liefhebber of professional, van prille beginner tot doorwinterde crack. Het wordt zo mogelijk nog beter dan vorig jaar. We beginnen dus snel aan de inschrijvingen en het programma. Sprekers verwelkomen we graag vanuit elk niveau. Stuur een antwoordje op dit bericht, wij zorgen voor het up to date houden van de lijsten. Er bij zijn is een must voor iedereen die iets met FileMaker doet en dat graag doet. Edited May 14, 2007 by Guest
rmw Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Staat genoteerd! Al ideeën over onderwerpen? Vorige keer had ik aangeboden het tab-object eens op de korrel te nemen. Nog behoefte? Ik hoor het wel. rmw
Maarten Witberg Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 ik meld mij aan. in verband met kinderoppas: hoe laat begint/eindigt het ongeveer?
Rony Rabijns Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 kjoe, Beginnen doen we meestal rond 13u ... eindigen ... dat weet niemand. Vorig jaar was het al een tijdje donker voor de laatste (Peter ?) naar huis snorde ... Effe serieus : de sessies lopen meestal tot ± 18u. De naverbranding (het fameuze 'diner' met voorinschrijving) start wellicht rond 19u-19u30.
AvD Posted March 9, 2007 Author Posted March 9, 2007 OK Rony, start jij de lijst van ingeschrevenen (sprekers en toehoorders)? Zet mij er al maar op bij de toehoorders en de culinaire naverbranding.
Organeduc Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Ik verheug me op de komst van velen! Ik stel me voor dat we bij aankomst eerst eventjes samen lunchen. Lichte lunch, broodje, koffie, misschien klein warm hapje. Zelf vind ik 13 uur om te beginnen een beetje laat. Als we nu eens tussen 11.30 uur en 12.00 uur openen met koffie, daarna van 12.00 tot 13.00 samen lunchen, daarna met de sessies/workshops beginnen, misschien eerst plenair, daarna in enkele kleinere ruimtes zo van 13.15 tot 15.00, daarna weer even pauzeren en gedachten uitwisselen of effetjes lopen, om dan van 15.30 tot 17.00 uur weer een sessie plenair of in kleinere groepen te hebben. Daarna beginnen aan de naverbranding die tot in de kleinere uren kan doorlopen. Als er toevallig mensen zijn, die er een weekeindje Twente aan willen knopen, is er misschien ook wel iets te regelen met een van de horecapartners van de grote organisatie waarbij ik werk. Maar, alles nog een beetje onder voorbehoud en uiteraard afhankelijk van wat wij allen met elkaar willen. Ik doe slechts een totaal afschietbaar voorstel.
AvD Posted March 12, 2007 Author Posted March 12, 2007 Organeduc zegt dat hij een "afschietbaar voorstel" doet. Nu, ik vind het een uitstekend voorstel, trouwens daar in de buurt van Enschede moeten we met dat afschieten en zo maar heel goed opletten. Ik ben dus voor!
burggraaf Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Eerlijk is eerlijk: het voorstel klinkt heel antrekkelijk...
denon014 Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Mij mag je ook al inschrijven als bezoeker, En ook voorafbetaling zoals vorig jaar?????? Ben ook bereid om mij te dienste te stellen dat anderen met mij mee kunnen carpoolen Mvg Wim
Rony Rabijns Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 OK Rony, start jij de lijst van ingeschrevenen (sprekers en toehoorders)?Zet mij er al maar op bij de toehoorders en de culinaire naverbranding. Ik ga dit weekend één en ander opstarten ...
AvD Posted March 16, 2007 Author Posted March 16, 2007 Opgelet! Nieuwe datum: 12 mei - 12 mei - 12 mei - 12 mei !!!
rmw Posted March 16, 2007 Posted March 16, 2007 Opgelet! Nieuwe datum: 12 mei - 12 mei - 12 mei - 12 mei !!! Dat meen je niet! Ik zal kijken wat ik doen kan... rmw
AvD Posted March 18, 2007 Author Posted March 18, 2007 Jammer, kjoe. Er is hier al wat heen en weer gemaild en gebeld om een geschikte datum te vinden. Dan kan de ene niet, dan weer de andere. Zondag 10 juni zijn er in België 's voormiddags de verplichte verkiezingen. Laten we eerst kijken hoeveel mensen wel kunnen komen op 12 mei. Graag snel zoveel mogelijk reacties!
Maarten Witberg Posted March 18, 2007 Posted March 18, 2007 Ik snap dat je een knoop moet doorhakken... geen probleem verder. volgende keer beter...
Marlinda Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Terwijl ik wacht op de mogelijkheid om mij officieel te kunnen inschrijven voor de 7de Confituursessie, heb ik een vraag Is het volgende interessant genoeg, om als onderwerp aan bod te komen op de Confituursessie Ik heb een database (Bestand Klanten, Bestand Artikelen, Bestand Leveranciers en Bestand Facturatie) voor het bedrijf waar ik werk gemaakt, met nog allemaal herhalende velden voor de Offerte, Orders, Afleverbon en Facturatie. Werkt perfect, maar nu willen we eigenlijk een voorraadbeheer eraan koppelen. Ik heb op het forum gezocht, maar kan alleen maar vinden dat het mogelijk is, maar niet hoe. Heb reeds een poging gedaan om per herhalend veld een berekening te laten uitvoeren van Inkoop min Verkoop, maar mijn denkwijze is niet juist, en weet eigenlijk niet hoe eraan te beginnen. In afwachting
AvD Posted March 23, 2007 Author Posted March 23, 2007 Is het volgende interessant genoeg, om als onderwerp aan bod te komen op de Confituursessie De confituursessie richt zich tot een breed publiek en je ontmoet er mensen van allerlei slag. Je bent dus zeker welkom met die vraag.
Rony Rabijns Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 Schrijf je nu in voor de confituursessie. Plaats een bericht in dit topic. De volledige agenda, aanwezigheidslijst en alle andere details, vind je hier Laat maar komen die inschrijvingen .... !
jacquesmac Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Wij komen met twee man en nemen 's avonds uiteraard deel aan het eetfestijn. Noteer dus gerust: Jaak Neyns Tom Van Heddegem
Rony Rabijns Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Wij komen met twee man en nemen 's avonds uiteraard deel aan het eetfestijn. Noteer dus gerust:Jaak Neyns Tom Van Heddegem Tot dan !
hbrendel Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Ik heb alle draadjes nog eens doorgelezen, maar nergens vind ik het adres waar we ons moeten vervoegen. De site van het ROC Twente geeft 7 locaties in Hengelo...
Rony Rabijns Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Ik heb alle draadjes nog eens doorgelezen, maar nergens vind ik het adres waar we ons moeten vervoegen. De site van het ROC Twente geeft 7 locaties in Hengelo... Industriestraat 15 7553CK Hengelo
marcelboot Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 Ik meld me bij deze ook aan voor 12 mei. Zelfde tijd en plaats als de oorspronkelijke datum? Wordt voor mij de eerste keer, dus ben erg benieuwd.
AvD Posted April 20, 2007 Author Posted April 20, 2007 Ik meld me bij deze ook aan voor 12 mei. Zelfde tijd en plaats als de oorspronkelijke datum?Wordt voor mij de eerste keer, dus ben erg benieuwd. Hengelo, 12 mei 2007. Dank voor je inschrijving (sessie en naverbranding).
Recommended Posts