Dit werkt zolang ik de afwerking van een product maar kiest voor de kleurcode. Wanneer ik het erna doe dan word het veld met de productcode niet meer bijgewerkt totdat ik de kleurcode opnieuw opgeef.
Hoe los ik dit op?
Ed
P.s. Ik heb het nu opgelost door de veldinhoud van de kleurcode opnieuw te laten opzoeken via een knop onder de portaal met de afwerkingopties. Maar dit kan vast netter en automatisch.
Question
eroos
Het volgende:
Ik wil een productcode samenstellen uit de volgende gegevens:
Daar ik deze productcode later gebruik in offertes en voorraad mag het geen berekeningsveld zijn maar moet het een tekstveld zijn met een berekening!
Artnr. + Kleurcode + [Alle afwerkingscodes die hieraan gerelateerd zijn]
Dit heb ik op de volgende manier deels opgelost:
Artnr & "." & Kleurcode & "." & Substitute ( List ( Prod_Afwerking::Afwerkingnr ) ; "¶" ; "" )
Dit werkt zolang ik de afwerking van een product maar kiest voor de kleurcode. Wanneer ik het erna doe dan word het veld met de productcode niet meer bijgewerkt totdat ik de kleurcode opnieuw opgeef.
Hoe los ik dit op?
Ed
P.s. Ik heb het nu opgelost door de veldinhoud van de kleurcode opnieuw te laten opzoeken via een knop onder de portaal met de afwerkingopties. Maar dit kan vast netter en automatisch.
Edited by Guest6 answers to this question
Recommended Posts