raptje Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Sedert vandaag kan ik mijn gegevens in filemaker niet meer invoeren in azerty: toetsenbord neemt querty-instellingen. Met overige programma's geen probleem. Kent iemand de reden? Quote
0 Koen Van Hulle Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Windows? En hij switcht naar querty telkens je in een veld komt? Kijk even of er op een veld niet per ongeluk de optie "Set Input Method: Synchronise with field's font" is aangevinkt. Koen Quote
0 burggraaf Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Windows? Toetsenbord instellingen / taalselectie? Rechts onderin linkerzijde van icoonbalk blauwe vierkante taalselectie? Quote
0 JeanWM Posted April 1, 2007 Posted April 1, 2007 Sedert vandaag .....Kent iemand de reden? Waarschijnlijk iets te maken met de datum ? Quote
0 raptje Posted April 2, 2007 Author Posted April 2, 2007 querty plots in alle velden, "enkel" in "alle filemaker" bestanden. Ik werk met windows xp prof taalinstellingen staan daar correct, heb ook niets gewijzigd aan instellingen Vannacht vertrekken we voor een tiental dagen op reis, dus zal ik maar bij thuiskomst de komende reacties kunnen bekijken, hopelijk één die me kan helpen. Bye Quote
0 JeanWM Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 Indien het enkel in FileMaker is, probeer (steeds in FileMaker en zonder actief veld) Alt + Shift. Quote
Question
raptje
Sedert vandaag kan ik mijn gegevens in filemaker niet meer invoeren in azerty: toetsenbord neemt querty-instellingen. Met overige programma's geen probleem.
Kent iemand de reden?
5 answers to this question
Recommended Posts