Eric Posted April 5, 2007 Posted April 5, 2007 Hallo, blijkbaar is Filemaker niet de beste vriend van deze printer driver...telkens blue screens. Raar is wel dat het een tijdje gewerkt heeft en corruptie niet de oorzaak is. Filemaker Server en heb eens een oude backup teruggezet.. Iemand nog ervaring met de driver ? Tnx, Erik Quote
0 herrix Posted April 9, 2007 Posted April 9, 2007 Waarschijnlijk krijg je errors 10H ofzo of GFI errors... Heb ik kunnen oplossen door de printer driver te installeren NA filemaker. Zowizo de laatste drivers en updates van FileMaker doen. succes. Hopelijk werkt het bij jou ook. Quote
0 SuperWimmie Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Ik heb er wel andere problemen mee gehad. Ikzelf gebruik een Laserjet 2100 en mijn klanten hebben andere printers van HP staan. Doordat ik te veel instellingen in de scripts had meegegeven die niet door die andere printers werd ondersteund, kregen we daar een extra blaadje achteraan met allerlei foutmeldingen er op. Misschien heeft dit zijdelings iets met jouw probleem te maken? FM versie 8 met Windows XP. Quote
Question
Eric
Hallo,
blijkbaar is Filemaker niet de beste vriend van deze printer driver...telkens blue screens.
Raar is wel dat het een tijdje gewerkt heeft en corruptie niet de oorzaak is. Filemaker Server en heb eens een oude backup teruggezet..
Iemand nog ervaring met de driver ?
Tnx,
Erik
2 answers to this question
Recommended Posts