EricJ Posted February 28, 2003 Posted February 28, 2003 In een eerste layout voer ik in verschillende velden gegevens in van een persoon. Een van die velden is "opmerkingen". (textveld). In dezelfde database staat een tweede layout waar ik dmv een icoontje wil laten tonen dat er inderdaad iets ingevuld staat in het opmerkingenveld. Staat er niets ingevuld in het veld opmerkingen dan ook geen icoontje/melding. Hoe los ik dit zo eenvoudig mogelijk op? Groet, Eric Quote
0 AvD Posted February 28, 2003 Posted February 28, 2003 Je vindt een analoog geval hier: http://www.avd-ci.be/tip020.htm. Voor het geval met de container: daar werd een kleurtje gebruikt. Je kan natuurlijk om het even welke graphic nemen (het icoontje waar je het over had). Quote
Question
EricJ
In een eerste layout voer ik in verschillende velden gegevens in van een persoon.
Een van die velden is "opmerkingen". (textveld).
In dezelfde database staat een tweede layout waar ik dmv een icoontje wil laten tonen dat er inderdaad iets ingevuld staat in het opmerkingenveld.
Staat er niets ingevuld in het veld opmerkingen dan ook geen icoontje/melding.
Hoe los ik dit zo eenvoudig mogelijk op?
Groet,
Eric
1 answer to this question
Recommended Posts