EricJ Posted February 28, 2003 Posted February 28, 2003 Heeft iemand voor mij misschien een FMP calculator?? A. Freeware B. Super eenvoudig, dwz. optellen, aftrekken, delen etc is voldoende. De dingen die ik tegen kom op het wereldwijdewep zijn eigenlijk al te lomp/ingewikkeld. Emailadres uiteraard op verzoek. Eric Quote
0 JeanWM Posted February 28, 2003 Posted February 28, 2003 Ik heb nog 'ergens' een pdf file zitten met de velddefinities en de scripts voor het maken van een calculator..... Je zult het zelf in mekaar moeten zetten.... als ik terugvind waar 'ergens' is... Quote
0 JeanWM Posted March 1, 2003 Posted March 1, 2003 Allé vooruit.... omdat het nieuwjaar is.... Heb rekenmachientje terug in mekaar gestoken. Quote
0 EricJ Posted March 1, 2003 Author Posted March 1, 2003 Beste Jean, Alvast bedankt voor je moeite. Wil je mij de bestanden dan ook middels mijn mailadres doen toekomen? groet, Eric Quote
0 JeanWM Posted March 2, 2003 Posted March 2, 2003 Bestandje weg.... moet ondertussen aangekomen zijn..... Quote
0 Peter Wagemans Posted March 10, 2003 Posted March 10, 2003 Kunnen we hem tegoed houden voor tegen de tijd dat het forum uploads toelaat Jean? Quote
0 Peter Wagemans Posted March 16, 2003 Posted March 16, 2003 Het is zover, Jean. Je hebt nu ook moderator rechten. Uploaden maar... Quote
0 JeanWM Posted March 16, 2003 Posted March 16, 2003 Oeps, blijkbaar op de verkeerde plaats terechtgekomen.... Daarom hier nogeens.... Rekenmachientje.FP5 Quote
0 AvD Posted March 16, 2003 Posted March 16, 2003 Jean, aa kas gonni kloppe. Na één download staat het tellertje nog steeds op 0. Zo zit je natuurlijk in een hoekje te schreien wegens des mensen totaal gebrek aan belangstelling voor je kunststukje, terwijl de halve wereld er mee werkt. Quote
0 JeanWM Posted March 16, 2003 Posted March 16, 2003 Tellerke staat toch op 4 André. Of zie ik het weer verkeerd ? En als dat 't geval is moet ik wat meer buiten komen..... Quote
0 Peter Wagemans Posted March 17, 2003 Posted March 17, 2003 De pagina herlaadt niet als je iets download. Dus het tellertje blijft staan natuurlijk. Jezus... Quote
0 Dr_Flash Posted May 10, 2003 Posted May 10, 2003 Hmmm ziet er zeer interessant uit... Ik mag zeker niet het password weten om te kijken hoe dat hele verhaal nou in elkaar zit? Lijkt me best gecompliceerd (lees: interessant) namelijk...... Quote
0 JeanWM Posted May 10, 2003 Posted May 10, 2003 Zie mail voor detail.... Indien vragen, maar dat denk ik niet, feel free.... JW Quote
0 Dr_Flash Posted May 10, 2003 Posted May 10, 2003 Hartelijk dank, Jean! Het zegt me nog maar bar weinig trouwens, maar dat komt nog wel Gewoon veel geduld oefenen Quote
Question
EricJ
Heeft iemand voor mij misschien een FMP calculator??
A. Freeware
B. Super eenvoudig, dwz. optellen, aftrekken, delen etc is voldoende.
De dingen die ik tegen kom op het wereldwijdewep zijn eigenlijk al te lomp/ingewikkeld.
Emailadres uiteraard op verzoek.
Eric
17 answers to this question
Recommended Posts