EJK Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Beste Clarifyers, Heeft iemand ervaring met het omzetten van een Filemaker databasenaar mysql. Mijn provider heeft namelij alleen de mogelijkheid om mysql databse te hosten en niet mijn filemaker database. Instant webpublishing van Filemaker is voor mij pas een tweede optie. Welk programma is hiervoor te gebruiken. Ik werk met filemaker 8 onder OSX bij voorbaat dank EJK Quote
0 burggraaf Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Kort door de bocht: Tabellen/data zijn om te zetten (bestaat ook volgens mij een plugin voor). Het benaderen ervan zul je apart moeten realiseren / programmeren in PHP o.i.d. Quote
0 Koen Van Hulle Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Dit staat sinds vandaag te lezen op de FileMaker website: http://www.filemaker.com/mysql FileMaker is more than database software, it is a rapid-application development environment that enables anyone to quickly create solutions to collect, manage and report on data. With future links planned between FileMaker and MySQL, you will be able to combine the all-in-one ease of FileMaker database solutions with the data storage strengths of MySQL. Connecting FileMaker and MySQL database technologies will allow developers to create a huge variety of solutions amazingly quickly. Just enter your email address now to get technical info on linking FileMaker and MySQL and FREE TRIAL CODE that will work with MySQL as soon as it is available. Quote
0 WJ Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Erg interessant, dit zou voor de filemaker ontwikkelaar een wereld openen. Groet, Quote
0 Mark Posted April 27, 2007 Posted April 27, 2007 Ik heb recent een FileMaker database overzet naar MySQL. De manier zoals ik het gedaan heb, lijkt veel op deze: http://dev.mysql.com/tech-resources/articles/filemaker_mysql_whitepaper/filemaker_to_mysql_whitepaper01.htm Succes! Quote
0 EJK Posted April 27, 2007 Author Posted April 27, 2007 Bedankt, voor de antwoorden... Ik ga een en ander bestuderen en heb mijn e-mail achter gelaten om door filemaker op de hoogte te worden gehouden van de release van hun oplossing. Bedankt EJK Quote
Question
EJK
Beste Clarifyers,
Heeft iemand ervaring met het omzetten van een Filemaker databasenaar mysql.
Mijn provider heeft namelij alleen de mogelijkheid om mysql databse te hosten en niet mijn filemaker database.
Instant webpublishing van Filemaker is voor mij pas een tweede optie.
Welk programma is hiervoor te gebruiken.
Ik werk met filemaker 8 onder OSX
bij voorbaat dank
EJK
5 answers to this question
Recommended Posts