bram Posted February 28, 2003 Posted February 28, 2003 Ik herinner me nog ergens dat er een maximum lengte is voor een sleutel voor ee relatie. Kan iemand me hier wat zinnigs over vertellen? Quote
0 AvD Posted February 28, 2003 Posted February 28, 2003 Dag Bram Een vraag die wel vaker gesteld wordt. Een antwoord vind je hier: http://www.avd-ci.be/tip043.htm. HTH Quote
0 Peter Wagemans Posted March 10, 2003 Posted March 10, 2003 We zijn op kantoor aan het brainstormen geweest over een MD5 "light" plugin, die een digest sleutel kan maken van een veld - tot 64KB. Met een "digest" sleutel bedoel ik een versleuteling van een lange string tot een korte (<60 karakters), die echter zo goed als uniek is (kans van 1 op ontiechelijk dat 2 lange velden dezelfde MD5 key genereren), zodat relaties op zeer lange FileMaker velden wél kunnen. Zijn er mensen die hier interesse voor hebben, m.a.w. een praktische toepassing hiervoor weten? Quote
Question
bram
Ik herinner me nog ergens dat er een maximum lengte is voor een sleutel voor ee relatie.
Kan iemand me hier wat zinnigs over vertellen?
2 answers to this question
Recommended Posts