Jump to content
  • 0

Personeelsplanning

pderaaij

Question

Posted

Goedemorgen allemaal,

Voor een klant van mij ben ik op zoek naar een personeelsplanning systeem die zelf ook nog aan te passen is.

Een leverancier van mijn klant maakt gebruik van FileMaker voor een aantal situaties waardoor wij er ook eens naar zijn gaan kijken.

Nu ziet het er interessant uit, zeker als je nog eens mee rekent wat we in de toekomst nog willen uitbreiden aan het systeem.

Maar wij betwijfelen of het wel goed genoeg is voor personeelsplanning. Is het daar voor te gebruiken of is het maar zo, zo?

Graag jullie meningen en screenshots of iets dergelijks zijn natuurlijk helemaal gewenst.

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Een leverancier van mijn klant maakt gebruik van FileMaker voor een aantal situaties waardoor wij er ook eens naar zijn gaan kijken.

Nu ziet het er interessant uit, zeker als je nog eens mee rekent wat we in de toekomst nog willen uitbreiden aan het systeem.

Maar wij betwijfelen of het wel goed genoeg is voor personeelsplanning. Is het daar voor te gebruiken of is het maar zo, zo?

Graag jullie meningen en screenshots of iets dergelijks zijn natuurlijk helemaal gewenst.

Ik probeer samen te vatten: een klant van jou heeft een personeelsplanning nodig en een leverancier van hem gebruikt iets voor wat je noemt "een aantal situaties". En nu vraag je aan ons of dat goed genoeg is voor de personeelsplanning van je klant.

En dan had je ook graag nog wat screenshots gehad.

Wat moeten/kunnen we daar op antwoorden?

Om daarop zinnig te kunnen antwoorden hebben we nodig:

1) een integrale functionele analyse van de personeelsplanningbehoefte van je klant

2) een gedetailleerde beschrijving van het systeem dat die leverancier gebruikt voor "een aantal situaties".

Kan je dat even posten?

• 0
Posted

Dit onderwerp is al veel vaker langs gekomen. Zoek maar eens op planning of agenda enz. Geen hapklare oplossing maar wel veel tips en verwijzingen naar andere voorbeelden.

Zelf gebruik ik een soort planning voor bijhouden verlof en ziekte dagen van een ploeg dmv vacantiplanner. (zat ooit bij macfan volgens mij)

vacantieplanner2.jpg.6a71c99e0154f8c1ef1495998c143015.jpg

• 0
Posted

Maar wij betwijfelen of het (FielMaker) wel goed genoeg is voor personeelsplanning. Is het daar voor te gebruiken of is het maar zo, zo?

Heel kort door de bocht.

De hele personeelsopvolging, met alles erop en eraan, gepresteerde uren, aanvraag/goedkeuring verlof, toegewezen opdrachten, rapportering, planning, voertuigen, toegewezen materiaal en materieel, loonberekening, opleiding enz., etc., e.v. van onze universiteit draait erop.

Draait erop ≠ zo, zo.

Draait erop = damn good

Moetternogzandzijn.

• 0
Posted

De hele personeelsopvolging, met alles erop en eraan, gepresteerde uren, aanvraag/goedkeuring verlof, toegewezen opdrachten, rapportering, planning, voertuigen, toegewezen materiaal en materieel, loonberekening, opleiding enz., etc., e.v. van onze universiteit draait erop.

Beste JeanWM (of iemand anders),

Heb je toevallig het bronbestandje nog zodat ik zelf een personeelsplanning etc kan maken? Dan hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden...

Bedankt!

• 0
Posted

Natuurlijk heb ik dat (...en vergeet het verkleinwoord...).

Het is gemaakt in opdracht en tijdens mijn werkuren voor de universiteit.

Dus is het eigendom van de universiteit.

Maar heel dit forum staat klaar om je te helpen de spaken te vinden, te beoordelen en te monteren.

Het wiel moet je dus niet opnieuw uitvinden, wel een montagemanier vinden.

• 0
Posted

Dus is het eigendom van de universiteit.

Beste JeanWM,

Volgens mij ben ik niet duidelijk genoeg geweest. Uiteraard verlang ik niet om jouw bestand vrij te delen. Ik weet ook dat het ontwikkelingen van een dergelijke toepassing veeeeeeeeel tijd kost, en het is daarom ook logisch dat je 'je kindje' voor jezelf houdt.

Ik ben bezig om een bestaande database uit te breiden met een personeelsplanning. Ik doelde eigenlijk op het oorspronkelijke bronbestand wat bij de MacFan heeft gezeten zoals ik eerder in deze post heb gelezen. Dit bestand zou ik dan kunnen gebruiken om uit te gaan bouwen. Desalniettemin bedankt voor je antwoord. Ik ga maar gewoon beginnen met bouwen...

• 0
Posted
Ik doelde eigenlijk op het oorspronkelijke bronbestand wat bij de MacFan heeft gezeten ...

Ik heb dat bestand nooit gehad, respecteer wel Mac (en dito gebruikers), maar ben eigenlijk 'WinFan', en zou dat bestandje dan ook eens graag willen bekijken indien iemand dat zou willen delen..... 8)

• 0
Posted
even voor diender er is een PM voor je misschien kan ik je helpen met een voorbeeld :D

Pjotter, PM nog niet gezien. Een voorbeeld zou inderdaad handig zijn...