Paul_ Posted March 2, 2003 Posted March 2, 2003 Hallo, Sinds kort werkt 1 van m'n klanten met Filemaker Server 5.5. Werkt goed, maar nu is al 2 maal in 1 maand een bestand damaged geraakt en ik kan niet achterhalen hoe dat komt. Heeft iemand een idee? Grtz Paul Quote
0 AvD Posted March 2, 2003 Posted March 2, 2003 Misschien eerst even controleren of de hele opstelling en configuratie is gebeurd volgens "de regels van de kunst". Best dus de fameuze White Paper getiteld Best server practices downloaden vanaf de FileMaker website, en dan controleren of alles volgens het boekje is. Daarna kunnen we verder zoeken, maar meestal is dat dan al niet meer nodig. HTH Quote
0 AvD Posted March 2, 2003 Posted March 2, 2003 Als je wat meer details wil over crash-mogelijkheden: http://www.avd-ci.be/tip050.htm en http://www.avd-ci.be/tip051.htm Quote
Question
Paul_
Hallo,
Sinds kort werkt 1 van m'n klanten met Filemaker Server 5.5.
Werkt goed, maar nu is al 2 maal in 1 maand een bestand damaged geraakt en ik kan niet achterhalen hoe dat komt.
Heeft iemand een idee?
Grtz Paul
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.