Ik gebruik onderstaande script om goederen die terugkomen en niet meer verkoopbaar zijn handmatig af te boeken van de voorraad en op te boeken indien ze nog wel verkoopbaar zijn. Nu wil het zo zijn dat de globale waarde die ik hiervoor gebruik in het dialoogvenster niet ingevuld blijft op het moment dat ik op de knop "opboeken" of "afboeken" klik. Heeft iemand hier een verklaring voor:
Veld instellen [ Producten::VoorraadGL; "" ]
Aangepast dialoogvenster tonen [ Titel: "Voorraad op en afboeken"; Bericht: "Geef het aantal op welke u wenst op- of af te
Question
eroos
Hallo allen,
Heb iets vaags:
Ik gebruik onderstaande script om goederen die terugkomen en niet meer verkoopbaar zijn handmatig af te boeken van de voorraad en op te boeken indien ze nog wel verkoopbaar zijn. Nu wil het zo zijn dat de globale waarde die ik hiervoor gebruik in het dialoogvenster niet ingevuld blijft op het moment dat ik op de knop "opboeken" of "afboeken" klik. Heeft iemand hier een verklaring voor:
Veld instellen [ Producten::VoorraadGL; "" ]
Aangepast dialoogvenster tonen [ Titel: "Voorraad op en afboeken"; Bericht: "Geef het aantal op welke u wenst op- of af te
boeken."; Knoppen: “Annuleren”, “Opboeken”, “Afboeken”; Invoer 1: Producten::VoorraadGL, "Aantal" ]
If [ Get ( KeuzeLaatsteBericht ) = 2 ]
Veld instellen [ Producten::Voorraad_Incourant; Producten::Voorraad_Incourant + Producten::VoorraadGL ]
Else If [ Get ( KeuzeLaatsteBericht ) = 3 ]
Veld instellen [ Producten::Voorraad_Incourant; Producten::Voorraad_Incourant - Producten::VoorraadGL ]
End If
5 answers to this question
Recommended Posts