Iemand al eens tegen problemen aan gelopen met plaatjes die onder Windows zijn gemaakt en in een filemaker layout geplakt en onder OSX niet op de layout verschijnen?
(Store compatible graphics werkt in elk geval niet
)
Het zijn bewerkte plaatjes die rechtstreeks uit PhotoShop in Filemaker worden geplakt.
Het lijkt erop dat ik verplicht ben de plaatjes onder OSX te bewerken en te plakken, want dan zijn ze onder Windows wel gewoon zichtbaar.
Question
rmw
Iemand al eens tegen problemen aan gelopen met plaatjes die onder Windows zijn gemaakt en in een filemaker layout geplakt en onder OSX niet op de layout verschijnen?
(Store compatible graphics werkt in elk geval niet
)
Het zijn bewerkte plaatjes die rechtstreeks uit PhotoShop in Filemaker worden geplakt.
Het lijkt erop dat ik verplicht ben de plaatjes onder OSX te bewerken en te plakken, want dan zijn ze onder Windows wel gewoon zichtbaar.
Anyone??
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.