Jeroen Posted March 4, 2003 Posted March 4, 2003 Hoi, Doormiddel van try en error probeer ik de functie en het nut van deze calculation te achterhalen. Maar het lukt niet... Wie helpt mij en verteld wat ik met getsummary kan bereiken. gr Jeroen Quote
0 AvD Posted March 4, 2003 Posted March 4, 2003 (edited) Ik begrijp niet goed waarom dat via trial and error moet en waarom je zegt dat je probeert het nut van deze functie te achterhalen. De FileMaker-online help is hier erg duidelijk en geeft goede voorbeelden. Misschien alleen nog even herhalen dat deze functie enkel werkt met een veld van het summary-type. Wat wil je nog meer? Edited March 4, 2003 by Guest Quote
0 JeanWM Posted March 4, 2003 Posted March 4, 2003 Een summary veld kan verschillende resultaten geven naargelang het gedeelte van de layout waar het geplaatst wordt. Een gewone verwijzing ernaar in een berekening kan dus niet voldoende zijn. Daarom gebruik ik o.a. de GetSummary Quote
Question
Jeroen
Hoi,
Doormiddel van try en error probeer ik de functie en het nut van deze calculation te achterhalen.
Maar het lukt niet...
Wie helpt mij en verteld wat ik met getsummary kan bereiken.
gr Jeroen
2 answers to this question
Recommended Posts