rigo Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 Hoi allemaal, Ooit heb ik ergens verticale tabbladen gezien, maar ik heb geen idee waar dat was. Is er iemand die dit zelfde gezien heeft en mij misschien kan vertellen hoe ik er aan kan komen? Alvast bedankt! gr. Rigo Quote
0 Durk Posted June 15, 2007 Posted June 15, 2007 Heb ik gezien in een voorbeeldbestand van Soft4H of hoe heet die Canadese meneer ook alweer. Het was een truuk: hij had plaatjes van tabs naast de tabbladen geplaatst en daar knoppen van gemaakt die naar velden op die tabbladen sprongen en daardoor het wisselen van tabblad forceerden, als je begrijpt wat ik bedoel. Quote
0 rigo Posted June 15, 2007 Author Posted June 15, 2007 Hoi Durk, Je hebt gelijk, dat kan ik me ook herinneren nu je het zegt. Jammer, maar toch bedankt. Gr. Rigo Quote
Question
rigo
Hoi allemaal,
Ooit heb ik ergens verticale tabbladen gezien, maar ik heb geen idee waar dat was. Is er iemand die dit zelfde gezien heeft en mij misschien kan vertellen hoe ik er aan kan komen?
Alvast bedankt!
gr. Rigo
2 answers to this question
Recommended Posts