Jeroen Posted March 4, 2003 Posted March 4, 2003 Heb een aantal db ontworpen in resolutie 800x600. Nu wil gebruiker ze op een notebook gebruiken. Resolustie 1024 768. Op zich geen probleem maar het ziet er toch anders uit. Heeft iemand een idee hoe je het e.e.a kan snel kan aanpssen in fmpro. En niet in windows beeldscherm enz. De gebruiker is daar niet handig in. deze vraag heb ik reeds eerder gesteld. Hij is voor mij nu weer actueel. Zijn er nieuwe oplossingen gevonden bedacht? gr jeroen Quote
0 Stef Posted March 4, 2003 Posted March 4, 2003 Zolang de gebruiker naar een HOGERE resolutie gaat is er toch geen probleem? Je kan je venster altijd op punt zetten met de scriptstap toggle window (zoom). HTH, Stef Quote
0 Peter Wagemans Posted March 10, 2003 Posted March 10, 2003 Wat je ook kan doen is een 2de layout bijmaken die wel mooi oogt op 1024x768, en in de navigatiescripts gebruik maken van Status(CurrentScreenWidth) om naar de goeie layout te switchen. Quote
Question
Jeroen
Heb een aantal db ontworpen in resolutie 800x600. Nu wil gebruiker ze op een notebook gebruiken. Resolustie 1024 768.
Op zich geen probleem maar het ziet er toch anders uit.
Heeft iemand een idee hoe je het e.e.a kan snel kan aanpssen in fmpro. En niet in windows beeldscherm enz. De gebruiker is daar niet handig in.
deze vraag heb ik reeds eerder gesteld. Hij is voor mij nu weer actueel. Zijn er nieuwe oplossingen gevonden bedacht?
gr jeroen
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.