lili Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 (edited) Graag had ik bij het printen gezien dat de velden maar volgens de beschreven lengte uitgeprint worden zodat ik niet met grote lege gedeelten zit. Hoe moet dit ingesteld worden? Edited June 24, 2007 by Guest Quote
0 Rony Rabijns Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 Kijk eens naar "Lege ruimten op afdrukken verwijderen" http://www.filemaker.nl/help/06-Create%20and%20manage46.html Quote
0 lili Posted June 24, 2007 Author Posted June 24, 2007 bedankt voor de tip. We zijn met verschillende mensen al een hele tijd aan het zoeken naar vonden het antwoord niet. Nog een extra vraagje: als er vertikale lijnen staan getekend dan kunnen die blijkbaar niet mee ingekort worden of is daar ook een tip voor? met dank Lili Quote
0 AvD Posted June 24, 2007 Posted June 24, 2007 Gebruik geen aparte lijnobjecten, maar de borders van de velden (left of right); inspringen van de tekst (dus verder afhouden van de linkerlijn) kan je bereiken via Text Format (met het knopje onderaan links: je komt dan in een dialoogpaneel waarin je numerieke waarden kunt opgeven). Quote
Question
lili
Graag had ik bij het printen gezien dat de velden maar volgens de beschreven lengte uitgeprint worden zodat ik niet met grote lege gedeelten zit. Hoe moet dit ingesteld worden?
Edited by Guest3 answers to this question
Recommended Posts