Jump to content
  • 0

installer gezocht

edc

Question

Posted

Ik zou een door mij gemaakte runtime willen distribueren. Hiervoor ben ik op zoek naar eenvoudig, degelijke en liefst zo goedkoop (lees: indien het even kan - gratis 8) ) programma om een installer te maken.

Het programma CreateIntall Free leek mij wat, maar het werkt enkel op XP (in Win2000 start het niet op en in Vista maakt het de database corrupt). Enig advies?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Het eerste is ongeveer wat ik zocht. Deze avond nog even controleren of alles werkt in Vista. Hartelijk dank voor de link.

• 0
Posted

Hier over wil ik ook een vraagje stellen.

Hoeveel licenties zit aan z'n runtime bestandje? Door hoeveel gebruikers mag het gebruikt worden?

hiermee bedoel ik, als ik een fm bestand omzet naar ruintime bestand. Aan hoeveel mensen mag ik dit bestand verkopen?

• 0
Posted

hiermee bedoel ik, als ik een fm bestand omzet naar ruintime bestand. Aan hoeveel mensen mag ik dit bestand verkopen?

Volgens mij staat hier geen beperking op.

In mijn geval was het wel voor niet commerciële doeleinden. Ik heb de download gratis ter beschikking gesteld. Het betrof een programma voor het beheer van de kinderoppasdienst in de 500 afdelingen van de Gezinsbond.