Jump to content
  • 0

"sub"-lijnen in portals cfr. FM Server Remote Admi

EasyKoen

Question

Posted

Heeft iemand enig idee hoe portaal bouwt zoals die te zien is in de remote administration van de filemaker server. Je kan er op een button klikken voor een specifieke lijn en dan krijg je binnen dezelfde portaal details van die eerste lijn te zien. (zie screenshot)

Die files zijn namelijk alleen zichtbaar vanop een client station en zijn volledig afgeschermd. Op de server kan ik ze niet vinden. Ivermoed dat ze hier een interne plugin gebruiken, maar het blijft filemaker, dus zouden ook wij dat moeten kunnen??

1.jpg

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ik heb dat ding ook binnengehaald.

VERBLUFFEND ! AMAZING !

Ongelooflijk wat Stef allemaal uithaalt met FileMaker (alleen het koffiezetten lukt niet 100 %: er is misschien iets mis met de suikerdosering).

• 0
Posted

Ik heb je portalshow ook bekeken maar ik zie in het herhalende container veld behalve de twee button versies in vakje drie de tekst "Window's graphic" en het Windows symbooltje. Wat zou ik hier moeten zien?? een kleur denk ik?

Is Filemaker toch niet zo Cross Platform.

Frank

• 0
Posted

Maak je daarover maar geen zorgen: bij de algemene FileMaker Preferences kan je aanklikken dat Compatible Graphics moeten bewaard worden. Dan is dat "euvel" opgelost.

PS Ik hoop dat je ook gezien hebt hoe fantastisch de rest werkt!

• 0
Posted

Open eens een keertje FileMaker Server met het programmaatje ResEdit (OS 9). Zoek naar 3 resources die RAD heten of zoiets. Kopieer de inhoud naar BBEdit en bewaar die 3 bestanden. Geeft ze vervolgens de type en creator van FileMaker Pro.

Kan ook met Windows, heb het tooltje ergens liggen, maar weet niet meer vanbuiten hoe het heet.

Dit bericht vernietigt zichzelf binnen 5 seconden. Dit is aanzetten tot reverse engineering en dus niet goed te keuren.... :wink: