Durk Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Hallo, Ik weet dat SBS niet op de doos staat, dus dat FMI niet expliciet garandeert dat FMS9 daarop 'marcheert'. Is er iemand hier, die desalniettemin geprobeerd heeft of die combinatie toch levensvatbaar is? groet, Durk Quote
0 eroos Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Is er iemand die de stoute schoenen heeft aangetrokken en dit heeft getest cq heeft draaien? Quote
0 Durk Posted February 19, 2008 Author Posted February 19, 2008 Geprobeerd: ja. Draaien: nee Database Server is not available, beweert mijn Admin Console. Quote
0 Jeroen Aarts Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Aangezien Windows Small Business Server 2003 niet meer is dan een "normale" Windows 2003 Server met wat extra's, zouden er geen problemen mogen zijn. Ikzelf heb alvast nooit enig probleem gehad met install van FMS9 of FMS8 op SBS... De nieuwe admin console is een Java app. Ben je bv. zeker dat de Java runtime environment en laatste updates geïnstalleerd zijn? Check de readme en evt. knowledge base. - Jeroen Quote
0 Freaky Posted April 30, 2008 Posted April 30, 2008 Krijg de webserver niet aan de praat onder sbs ? Voor de rest werkt het wel Kan dit te maken hebben met fmserver5,5 die op hetzelfde toestel draait ? De webserver Apache2,2 staat eveneens op dezelde machine Wanneer ik localhost intik op mijn webbrowser krijg ik een bevestiging dat apache werkt Iemand een idee ? Alvast bedankt Quote
0 Peter Wagemans Posted May 3, 2008 Posted May 3, 2008 Je kan niet tegelijkertijd 2 FileMaker Servers op hetzelfde OS draaien. In plaats van Apache moet je IIS gebruiken. http://www.filemaker.com/products/fms/tech_specs.html Quote
Question
Durk
Hallo,
Ik weet dat SBS niet op de doos staat, dus dat FMI niet expliciet garandeert dat FMS9 daarop 'marcheert'. Is er iemand hier, die desalniettemin geprobeerd heeft of die combinatie toch levensvatbaar is?
groet,
Durk
5 answers to this question
Recommended Posts