ReneBax Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Als ik op een knop klik dan laat ik een script uitvoeren. Is het mogelijk om meerdere parameters aan het script mee te geven? Zo ja, hoe doe je dit dan en hoe lees je deze afzonderlijke parameters uit. Zo nee, hoe los je dit soort zaken binnen FM op? Alvast bedankt Quote
0 Rony Rabijns Posted August 16, 2007 Posted August 16, 2007 Dit is een functie die goed werkt : http://www.briandunning.com/cf/83 (van ons aller Murtje) Quote
0 Peter-Paul Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Parameters gescheiden door enter tekens opgeven. Uitlezen met GetValue ( Get ( ScriptParameter ); valueNumber ) Quote
0 ReneBax Posted August 17, 2007 Author Posted August 17, 2007 Peter-Paul, Ik werk nog met FM 7. Kan het zijn dat het daar nog niet werkt? Rene Quote
0 Peter-Paul Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Sorry ik dacht dat je FM8 had. Dat klopt dan inderdaad. Quote
Question
ReneBax
Als ik op een knop klik dan laat ik een script uitvoeren. Is het mogelijk om meerdere parameters aan het script mee te geven?
Zo ja, hoe doe je dit dan en hoe lees je deze afzonderlijke parameters uit.
Zo nee, hoe los je dit soort zaken binnen FM op?
Alvast bedankt
4 answers to this question
Recommended Posts