rickel Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Ik gebruik een scherm tweeledig, namelijk als zijnde een mutatie- en zoekscherm. Links boven het scherm geef ik aan welk scherm het betreft. Nu heb ik een veld gemaakt met de volgende waarde (calculation field): Case(Get ( WindowMode ) = 0; "Mutatiescherm";Get ( WindowMode ) = 1; "Zoekscherm") Als het scherm in de Find mode staat, is de inhoud van dit veld niet zichtbaar. Ook als heb ik de Find mode uitgezet onder Behavior. Hoe moet ik dit oplossen? Quote
0 AvD Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Ik dacht dat je in Find Mode geen calculatieresultaat kan laten zien. Er rest dus maar één oplossing: naar Find Mode gaan via een script dat - middels een SetField een mergefield vult met de gewenste venstertiteltekst... Quote
0 rickel Posted August 18, 2007 Author Posted August 18, 2007 Het werkt! Bedankt voor de oplossing! Quote
0 WJ Posted August 18, 2007 Posted August 18, 2007 Wat leuk is om te weten. Is dat in 9 Conditional formatting wel mogelijkheden biedt om in find mode te tonen. Gr, WJ Quote
Question
rickel
Ik gebruik een scherm tweeledig, namelijk als zijnde een mutatie- en zoekscherm. Links boven het scherm geef ik aan welk scherm het betreft.
Nu heb ik een veld gemaakt met de volgende waarde (calculation field):
Case(Get ( WindowMode ) = 0; "Mutatiescherm";Get ( WindowMode ) = 1; "Zoekscherm")
Als het scherm in de Find mode staat, is de inhoud van dit veld niet zichtbaar. Ook als heb ik de Find mode uitgezet onder Behavior.
Hoe moet ik dit oplossen?
3 answers to this question
Recommended Posts