Administrator Posted August 26, 2007 Posted August 26, 2007 hoi vraagje, sinds kort gebruik ik ook safari op mijn windows machine, dat gaat een stuk sneller dan internet explorer 7. Nu heb ik als vraag hoe ik aan filmaker duidelijk maak dat deze ook safari gebruikt. Is dit mogelijK?? Quote
0 Jeroen Aarts Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 Nee dat kan niet. FileMaker maakt gebruik van de API's voor IE en Safari die door respectievelijk Microsoft voor Windows en Apple voor Mac OS worden aangeboden. Je kan dit niet zelf instellen. gr Jeroen Quote
0 Administrator Posted August 29, 2007 Author Posted August 29, 2007 bedankt voor het antwoord, er zullen nog wel weinig mensen zijn die safari op windows gebruiken, ik ken er zelf in mijn directe omgeving niet Quote
0 Administrator Posted August 29, 2007 Author Posted August 29, 2007 ...één. Door een bug viel de rest van mijn tekst weg. Het is mij opgevallen dat er wel meer bugs zitten in de huidige versie. Het invullen van forms is er daarvan één. Deze aanvullende post dan nog maar een keer uit IE ELLE22 Quote
Question
Administrator
hoi vraagje,
sinds kort gebruik ik ook safari op mijn windows machine,
dat gaat een stuk sneller dan internet explorer 7.
Nu heb ik als vraag hoe ik aan filmaker duidelijk maak dat deze ook safari gebruikt.
Is dit mogelijK??
3 answers to this question
Recommended Posts