Om een reservekopie op te maken kan je gewoon een FP5-file gecomprimeerd kopiëren. Deze bestanden kunnen zeer groot zijn.
Ik bedacht om alleen de data als reserve te bewaren (zonder layouts en zonder scripts) door gegevens te exporteren. De reservekopie kan nadien terug gebruikt worden door de gegevens opnieuw te importeren. (Deze reservekopie is merkelijk kleiner).
Vraag :
Houd deze manier van werken een risico in tot gegevensverlies wanneer alleen de tekst-, getal-, datum- en globaal- en containervelden geëxporteerd worden ( Dus geen enkel berekenings- of resuméveld!) ?
Question
Reyntjens Daniël
Om een reservekopie op te maken kan je gewoon een FP5-file gecomprimeerd kopiëren. Deze bestanden kunnen zeer groot zijn.
Ik bedacht om alleen de data als reserve te bewaren (zonder layouts en zonder scripts) door gegevens te exporteren. De reservekopie kan nadien terug gebruikt worden door de gegevens opnieuw te importeren. (Deze reservekopie is merkelijk kleiner).
Vraag :
Houd deze manier van werken een risico in tot gegevensverlies wanneer alleen de tekst-, getal-, datum- en globaal- en containervelden geëxporteerd worden ( Dus geen enkel berekenings- of resuméveld!) ?
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.