Wim Devis Posted March 10, 2003 Posted March 10, 2003 Gegroet FM-ers, Ik heb een vraag : heeft er iemand ervaring met het één-voor-één printen van etiketten vanuit FileMaker ? Wij werken in Windows-NT omgeving (dus géén USB !), FM 4. Het gaat over etiketten in stof om in kledingstukken te worden gekleefd. Graag model en merk. Bedankt op voorhand Quote
0 Peter Wagemans Posted March 10, 2003 Posted March 10, 2003 Ha de Wim, Kijk eens naar deze URL, misschien los je er ook de NT4 beperking mee op. http://www.quatech.com/shopquatech/products/prod4349.asp Quote
0 architect Posted March 10, 2003 Posted March 10, 2003 Met etiketten afdrukken vanuit FM-pro niets dan lof. Ik heb natuurlijk steeds op papieren etiketten afgedrukt. Een goede raad, stem je lay-out goed af op het formaat van je etiket en probeer het eerst uit. Sommige printers durven wel eens na elke etiket een paar hondersten van een millimeter verschuiven zodat de tekst op de duur niet meer mooi gecentreerd staat. Quote
0 AvD Posted March 10, 2003 Posted March 10, 2003 Bij het afdrukken van etiketten kan er inderdaad een en ander mislopen, ook als je de ingebouwde Avery-lay-outs gebruikt. Meer uitleg over wat er misloopt, hoe het komt dat sommigen dat niet eens merken als ze grote hoeveelheden printen, en wat je er aan kan doen: http://www.avd-ci.be/tip033.htm. Quote
Question
Wim Devis
Gegroet FM-ers,
Ik heb een vraag : heeft er iemand ervaring met het één-voor-één printen van etiketten vanuit FileMaker ?
Wij werken in Windows-NT omgeving (dus géén USB !), FM 4.
Het gaat over etiketten in stof om in kledingstukken te worden gekleefd.
Graag model en merk.
Bedankt op voorhand
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.