Rony Rabijns Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 (edited) Beste forumgebruikers, Wij willen dit jaar nogmaals een confituursessie in elkaar steken. Redenen zijn er genoeg : het is altijd plezant, we zien mekaar nog eens, en vooral, de nieuwe versie 9 is nu in alle talen te verkrijgen. Wellicht kijkt iedereen vol spanning uit naar de nieuwe mogelijkheden en bovenal hoe de pro's, semi-pro's en amateurs de nieuwe mogelijkheden combineren om zo tot spectaculaire dingen te komen. We zouden dit keer opteren om in de grensstreek een locatie te kiezen. Kennen jullie een mooie locatie langsheen de Belgisch-Nederlandse grens? Of heb je misschien zelf een ruimte ter beschikking? Ons voorstel is om de sessie te laten doorgaan in de periode half oktober half november. Geef ons wat feedback aub. Vul ook zeker de poll in. Alvast bedankt. ------------------------------------------------------------------------------- Meer info over de confituursessies nodig? Check dan snel http://www.confituursessie.be Edited September 22, 2007 by Guest Quote
Peter Wagemans Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 Goed idee. Ik probeer er te zijn deze keer. Quote
SuperWimmie Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Hhhmmmm... dat moet voor mij ook eens mogelijk zijn! Ik vind het interessant in elk geval! Quote
Bachje Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Zou er graag een keer bij zijn. Hangt een beetje af van waar en wanneer. ben een druk baasje. Quote
rmw Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Zo rond de kerst? Om de familie eens met een geldig excuus te ontlopen? Hoe dan ook: goed idee Quote
Jotie Posted September 25, 2007 Posted September 25, 2007 Zie het ook wel zitten om nog eens samen te komen! Quote
JeanWM Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 ...Of heb je misschien zelf een ruimte ter beschikking? Ja ..... Ik zie dat er elke keer een compilatie gemaakt wordt van foto's. Is natuurlijk niks tegen, maar kan dat ook voor de mogelijke gebruikte bestanden/technieken ? Quote
burggraaf Posted October 3, 2007 Posted October 3, 2007 ...Of heb je misschien zelf een ruimte ter beschikking? Ja .....Een chartervlucht is misschien nog wel te organiseren... Echter, ik weet het is een negatieve gedachte, risicoanalyse leert dat er dan meerdere vluchten nodig zouden zijn (en da's wellicht minder haalbaar) daar anders in het 'worst case scenario' teveel Filemaker kennis verloren zou kunnen gaan... En nu de positieve gedachte: ben benieuwd of 't schikt, Interesse is er zeker! Is natuurlijk niks tegen, maar kan dat ook voor de mogelijke gebruikte bestanden/technieken ?Mag ik hier ook voor meepleiten? Quote
G.B.BREUKEL Posted October 5, 2007 Posted October 5, 2007 De 1e keer was vorig jaar en ik vond het zeer leerzaam. Dus als het kom dan hoop ik er voor de 2e keer erbij te zijn. Quote
AvD Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Dus tot hiertoe al 17 stemmen voor. Tijd dus om een datum te prikken en een locatie op te snorren. Iemand een voorstel? Quote
Bruno Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 afspanning de jachthoorn in Kontich. Ik heb er geen aandelen maar gewoon dichtbij. Ik zou wel eens een confituursessie willen bijwonen. Afspanning De Jachthoorn Doornstraat 11 B 2550 Kontich België t 0032 3458 2121 f 0032 3457 9377 Van waar de naam confituursessie ?? Quote
adriaan47 Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 avd maakte mij attent op deze sessie maar nu lees ik dat het vooral in het teken staat van versie 9 maar ja... als oude knar werk ik nog steeds met 5.5 is het dan wel voor mij nuttig? ik woon in de buurt van utrecht dus zal het voor mij wel niet naast de deur zijn hoewel we hier een voorteffelijke locatie hebben en niet duur. dus als jullie iets zoeken in het midden van Nederland kan ik wel helpen overigens wel eens gedacht aan een school locatie van een it opleiding of iets dergelijks? dat scheelt meestal flink in de kosten en kan een hoop prospects opleveren als er ook leerlingen van die school bij aanwezig mogen zijn. maar dat hebben jullie vast reeds zelf bedacht adriaan Quote
Rony Rabijns Posted October 13, 2007 Author Posted October 13, 2007 avd maakte mij attent op deze sessiemaar nu lees ik dat het vooral in het teken staat van versie 9 maar ja... als oude knar werk ik nog steeds met 5.5 is het dan wel voor mij nuttig? Dat zie je verkeerd Adriaan. Het is zeker wel nuttig. Je pikt altijd wel iets mee op zo'n sessie, de ene al wat meer dan de andere. Mijn opmerking over FM 5.5 elders in een topic, was niet negatief of afstotend bedoeld. Maar het blijft een feit dat de meeste vragen en oplossingen vandaag de dag komen vanuit de FM 9 hoek. De meeste forumleden en/of developers hebben wellicht geen FM 5.5 meer geïnstalleerd. Deze versie dateert dan ook nog uit de eindjaren van OS 9, een OS dat niet meer ondersteund wordt op recente Macs. Net zoals ik zullen er vele leden zijn die zelfs niet meer weten welke functies toen wel beschikbaar waren en welke niet. Quote
JeanWM Posted October 15, 2007 Posted October 15, 2007 Net zoals ik zullen er vele leden zijn die zelfs niet meer weten welke functies toen wel beschikbaar waren en welke niet. ... dus als we kunnen helpen... Quote
Maarten Witberg Posted October 16, 2007 Posted October 16, 2007 ik wacht met spanning op een datumvoorstel... Quote
Rony Rabijns Posted October 16, 2007 Author Posted October 16, 2007 Wellicht wordt het 24 november ... maar ik wacht nog even op een seintje van AvD voor de bevestiging. ---------------- Er is een topic gestart rond de 8ste confituursessie. Quote
Recommended Posts