Mijn vraag is of het mogelijk is om in een applicatie de windows menubalk te laten verdwijnen of te disabelen zonder gebruik te maken van de optie in de acces priveleges.
Ik heb namelijk een logginscript geschreven waarmee de gebruiker met eigen naam en wachtwoord en restricties ( superuser, gebruiker, administrator) op de voor hun geldende layout terecht komen.
Hiermee hoeven de acces priveleges binnen Filemaker niet te worden gebruikt.
Graag zou ik weten of dit via een script of een andere truuk te realiseren is.
Question
Roontje
Goedendag,
Mijn vraag is of het mogelijk is om in een applicatie de windows menubalk te laten verdwijnen of te disabelen zonder gebruik te maken van de optie in de acces priveleges.
Ik heb namelijk een logginscript geschreven waarmee de gebruiker met eigen naam en wachtwoord en restricties ( superuser, gebruiker, administrator) op de voor hun geldende layout terecht komen.
Hiermee hoeven de acces priveleges binnen Filemaker niet te worden gebruikt.
Graag zou ik weten of dit via een script of een andere truuk te realiseren is.
Met vriendelijke groet,
Ronald Kievit
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.