JeanWM Posted March 11, 2003 Posted March 11, 2003 Een db met per dag 3 records. In 'list view' mogelijkheid tot overzicht 'per week' = 21 records. Ik zoek naar een mogelijkheid om de dagen (3 records) te scheiden door een lijn. Mogelijk of wishfull thinking ? Quote
0 AvD Posted March 11, 2003 Posted March 11, 2003 Dat kan, dus. Moet het bestand ergens opdiepen en heb het zo niet direct bij de hand. Het werkt, dacht ik, met een SelfJoin op basis van de datums, een sorteervolgorde en het feit dat het voor één record van de groepjes van drie gaat om de eerste in die rij. Enkel voor die record wordt een lange horizontaal gestrekte container gevuld met een kleur, om op die manier de scheidingslijn te geven die je nodig hebt in je list view. Ik hoop dat je spoedig meer detail krijgt: Stef weet daar meer van. Quote
0 Stef Posted March 11, 2003 Posted March 11, 2003 Voorbeelden zeggen meer dan woorden, pik daarom klein bestandje op: www.willcom.be/demo/lijndate.fp5 HTH, Stef Quote
0 JeanWM Posted March 11, 2003 Author Posted March 11, 2003 Bedankt.... Ik wist dat ik dat 'ooit' eens gedaan had, maar 'leeftijd' en 'geheugen' gaan soms niet samen..... En vermits ik niet al mijn 'testbestandjes' heb kunnen meenemen.... Thanks Quote
0 Stef Posted March 11, 2003 Posted March 11, 2003 En vermits ik niet al mijn 'testbestandjes' heb kunnen meenemen.... het multifunctioneel copieerapparaat en de vrouw van den baas daarentegen... Quote
0 AvD Posted March 11, 2003 Posted March 11, 2003 Zie je wel: ik had het gezegd: Stef weet daar meer over. Al wat ik niet weet, weet de Stef. 't Ambetante is dat al wat ik weet, de Stef OOK weet. De Stef weet dus ALLES. Hij is ook te benijden voor zijn schoon multifunctioneel fotokopieermachien en zijn ... Quote
0 Stef Posted March 11, 2003 Posted March 11, 2003 dank voor de lofzang (en dat van de goeroe van de kempen nog wel)... mijn wangen zien ondertussen zo rood als mijn haren. Quote
0 JeanWM Posted March 11, 2003 Author Posted March 11, 2003 Kunnen die items gekopieerd worden ????? Quote
0 JeanWM Posted March 11, 2003 Author Posted March 11, 2003 André, make your choice..... enerzijds... anderzijds.... I'm feeling lonely.... Quote
Question
JeanWM
Een db met per dag 3 records.
In 'list view' mogelijkheid tot overzicht 'per week' = 21 records.
Ik zoek naar een mogelijkheid om de dagen (3 records) te scheiden door een lijn.
Mogelijk of wishfull thinking ?
9 answers to this question
Recommended Posts