artimachead Posted March 11, 2003 Posted March 11, 2003 Heeft er iemand ervaring met het volgende: Graag wil ik de informatie tussen Apple OSX Adresboek uitwisselen met een FM 5.5 database. Kan dat en zo je waar en hoe moet ik beginnen. Quote
0 Peter Wagemans Posted March 11, 2003 Posted March 11, 2003 Probeer dit eens: http://www.macscripter.net/sb_search.t?keyword=address+book&go=Search Quote
0 artimachead Posted March 13, 2003 Author Posted March 13, 2003 Nnneah niet helemaal. Ik hoopte eigenlijk op een koppeling tussen FM en Adresboek waarin data heen en weer gestuurd wordt. Misschien nog iets te vroeg voor ? Quote
0 Peter Wagemans Posted March 16, 2003 Posted March 16, 2003 Niet gezien dat de applet zonder source code was. Echt een bijdrage tot de gemeenschap dus... Ik heb er even naar gekeken en hier is wat code die je op weg kan zetten: tell application "Address Book" first name of person 1 -- hiermee haal je data op set newPerson to (make new person) set first name of newPerson to "Jef" set last name of newPerson to "Pedal" end tell Het zou wat ver gaan om een complete applicatie te bouwen als antwoord, maar zoals je ziet, het kan, en is eigenlijk niet zo moeilijk. Quote
Question
artimachead
Heeft er iemand ervaring met het volgende:
Graag wil ik de informatie tussen Apple OSX Adresboek uitwisselen met een FM 5.5 database.
Kan dat en zo je waar en hoe moet ik beginnen.
3 answers to this question
Recommended Posts