ik weet dat je een record via een wachtwoord tegen verwijderen kunt beveiligen en heb er in dit forum veel over kunnen lezen alhoewel het er niet duidelijker voor mij op werd door de vele discussies en mogelijkheden.
vandaar maar deze poging
omdat ik nog al dislecties ben wil ik mijn gehele record na het invullen eerst verplicht controleren en dan eventueel kunnen wijzigen en dan pas opslaan en pas na dit opslaan aan een nieuw record kunnen kunnen beginnen.
er wordt niet zoals bvb bij facturen eerst geprint
ik denk aan een knop die na het invullen van het laatste veld actief wordt met de term bewaar of opslaan
als ik dit in druk de vraag krijg is dit record akkoord? en bij ja het record opslaat en bij nee wijzig record
als het is of wordt opgeslagen dan pas moet er een uniek artikel nr. aan worden gehangen en dan kan alleen de admin het record nog verwijderen
na het opslaan de vraag krijgen wilt u ""verder invullen ?'' ja ?nee? bij ja maakt het script een nieuw leeg record aan
Question
adriaan47
hallo allemaal
ik zit met de volgende vraag
ik weet dat je een record via een wachtwoord tegen verwijderen kunt beveiligen en heb er in dit forum veel over kunnen lezen alhoewel het er niet duidelijker voor mij op werd door de vele discussies en mogelijkheden.
vandaar maar deze poging
omdat ik nog al dislecties ben
wil ik mijn gehele record na het invullen eerst verplicht controleren en dan eventueel kunnen wijzigen en dan pas opslaan en pas na dit opslaan aan een nieuw record kunnen kunnen beginnen.
er wordt niet zoals bvb bij facturen eerst geprint
ik denk aan een knop die na het invullen van het laatste veld actief wordt met de term bewaar of opslaan
als ik dit in druk de vraag krijg is dit record akkoord? en bij ja het record opslaat en bij nee wijzig record
als het is of wordt opgeslagen dan pas moet er een uniek artikel nr. aan worden gehangen en dan kan alleen de admin het record nog verwijderen
na het opslaan de vraag krijgen wilt u ""verder invullen ?'' ja ?nee? bij ja maakt het script een nieuw leeg record aan
bij nee sluit het de aplicatie
is er een dergelijk scriptje ergens voorhanden
zo ja kan ik dat krijgen
zo nee hoe moet ik dat maken in fp5.5
wie o wie kan mij helpen
adriaan
5 answers to this question
Recommended Posts