Men neme een aantal databases, een berichtensysteem en nog wat andere meuk. Nu wil ik op een soort startpagina kunnen zien of ik een nieuw bericht heb.
Ik kan een script aanroepen dat in een andere database staat, maar hoe kan ik dan op een bepaalde lokatie in de lay-out een soort melding weer laten geven van u hebt 3 berichten?
Zouden jullie alle script sdaarvor in het centrale bestand zetten of zouden jullei die allemaal in de bestanden zetten waar ook de data staat? Of zouden julli helemaal niet met zo'n centraal bestand werken maar hebben jullie een geheel ander idee?
Question
DJ_Lucv
Hoe pakken jullie het volgende probleem aan:
Men neme een aantal databases, een berichtensysteem en nog wat andere meuk. Nu wil ik op een soort startpagina kunnen zien of ik een nieuw bericht heb.
Ik kan een script aanroepen dat in een andere database staat, maar hoe kan ik dan op een bepaalde lokatie in de lay-out een soort melding weer laten geven van u hebt 3 berichten?
Zouden jullie alle script sdaarvor in het centrale bestand zetten of zouden jullei die allemaal in de bestanden zetten waar ook de data staat? Of zouden julli helemaal niet met zo'n centraal bestand werken maar hebben jullie een geheel ander idee?
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.