Jump to content
  • 0

Navigatie vraag

jmavanme

Question

Posted

Goedemorgen allemaal,

Ik heb diverse lay-outs waaronder een "zoekscherm". Dat zoekscherm wordt benaderd door diverse gerelateerde tabellen om gegevens te zoeken. In het zoekscherm heb ik een knopje "annuleer".

Nu zou ik graag willen dat dit knopje mij terugstuurt naar de lay out waar ik vandaan kwam. Is dat mogelijk?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Goedemorgen...

Akkkoord, echter dit zoekscherm kan vanuit verschillende tabellen en lay-outs benaderd worden. Ik zou dan meerdere zoekschermen moeten maken en dan de vertrek lay-out moeten definieren. Gevoelsmatig denk ik dat er een snellere oplossing is?

Ik heb trouwens jouw google maps voorbeeld in mijn database geintegreerd. Het werkte perfect tot eergisteren toe; ik zie nu nog wel de reistijd maar keen afstand meer. Zou Google de coordinaten hebben veranderd?

Mag ik ook een (betaalde) introducee meenemen volgende week?

• 0
Posted
Akkkoord, echter dit zoekscherm kan vanuit verschillende tabellen en lay-outs benaderd worden.

En dan ... bewaar je startgegevens in variabelen. Ik kan je daar op de confituursessie wel iets van laten zien in een operationele applicatie.

Ik heb trouwens jouw google maps voorbeeld in mijn database geintegreerd. Het werkte perfect tot eergisteren toe; ik zie nu nog wel de reistijd maar keen afstand meer. Zou Google de coordinaten hebben veranderd?

Niet dat ik weet, bij mij werkt het in ieder geval nog.

Mag ik ook een (betaalde) introducee meenemen volgende week?

Ja.

• 0
Posted

Ok, dank je voor de antwoorden. Ik zal de betaling zo dubbel doen.

Het gaat om Edgar Kool.

Wij komen allebei uit Nederland, Utrecht. Er zouden eventueel 2 mensen met ons mee kunnen rijden.