Peter Wagemans Posted March 16, 2003 Posted March 16, 2003 Er zijn een paar Applescript vragen op het forum, weliswaar allemaal van dezelfde persoon, maar ik vroeg me af of dit leeft, en/of er interesse is. Quote
AvD Posted March 16, 2003 Posted March 16, 2003 Ik zie na mijn stem "Pro" dat al meteen 100 % voor is. Dat is nu nog eens democratie, zie! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.