Jump to content
  • 0

Rekeningregels per klant op een rekening?

HarryR

Question

Posted

Sorry, ik weet het even niet meer!

Ik heb als resultaat van een zoekactie van een aantal klanten rekeningregels (de bekende boutjes, moertjes enz.). Het geheel is gesorteerd op klant en daarna op regelnummer.

Ik wil nu per klant de regels op een blad afgedruken, maar weet niet meer hoe ik het moet splitsen in de layout: was het nu met subresumé voor of na, alles denk ik geprobeert, maar het ziet er niet uit zoals ik wil.

Wie helpt me even op weg?

Harry

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Als je je rapport opbouwt met de Wizard, dan zal er wel geen probleem zijn.

Doe je het handmatig, dan kan je het subsummary-gedeelte zowel voor als na de body zetten. Belangrijk is wel dat de sorteervolgorde klopt met hetgeen je hebt gedefinieerd toen je het subsummary-gedeelte op de lay-out plaatste. Natuurlijk weet je wel dat je het fraaie resultaat alleen kan zien op papier, na het printen dus, of via een print preview, zeker niet in browse mode.

• 0
Posted

Dank je André voor het op weg helpen: ik had de Wizard nog niet eerder gebruikt. Het is een handig hulpmiddel om een goede basis te leggen.

Dank je wel.

Harry