MOTTOW Posted March 17, 2003 Posted March 17, 2003 Heeft iemand een tip voor mij voor een goed boek [het liefste nederlands] over FMP. Ik ben nu wel aardig thuis in het maken van eenvoudige relationele databases maar ik wil meer en moeilijker... Quote
0 Peter Wagemans Posted March 17, 2003 Posted March 17, 2003 http://www.hcw.be/hcwcs/qsw.asp?sw=FileMaker Spijtig genoeg allemaal Engelstalig. Het computerwinkeltje is ook heel erg duur. Je kan het zeker elders goedkoper vinden, maar dat wordt wel even zoeken. Het eerste boek van Chris Moyer zal zeker goed zijn. Heb nog cursus gevolgd bij Chris Moyer toen ik nog bij Claris werkte. Chris was toen al ('95) een freelance trainer voor de tech support mensen, en is kind aan huis bij FileMaker inc. Quote
Question
MOTTOW
Heeft iemand een tip voor mij voor een goed boek [het liefste nederlands] over FMP. Ik ben nu wel aardig thuis in het maken van eenvoudige relationele databases maar ik wil meer en moeilijker...
1 answer to this question
Recommended Posts