Jump to content
  • 0

scripting voor beginners?

Guest

Question

Posted

Ik zou graag leren werken met scripts en het schrijven ervan. Weet er iemand waar ik een online cursus of handleiding zou kunnen vinden. Ik ben een beginnend iemand ( ik zou mezelf zeker geen programmeur noemen) met filemaker, en loop nu vast in de wondere wereld van het script.

dank bij voorbaat.

9 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Waarom wil je handleiding, waarom begin je niet gewoon aan een bepaalde database oid waarmee je iets wilt maken. Gewoon om het te leren dus niet met een tijdslimiet ofzo he, dan kun je opzoeken wat je wilt weten, meestal onthoud je zo dingen beter als dat je ze van een handleiding namaakt.

• 0
Posted

Hij heeft het er over dat hij wil leren scripten, wat al een hele goede insteek is natuurlijk. Wat mij verstandig lijkt is dat hij gaat beginnen met wat scripts te schrijven. Hij kan zelf waarschijnlijk wel wat dingen bedenken, en dan als hij problemen heeft eerst gaan zoeken, daarmee leer je vaak heel veel en dan hier dingen komen vragen.

• 0
Posted
Ik zou graag leren werken met scripts en het schrijven ervan. Weet er iemand waar ik een online cursus of handleiding zou kunnen vinden.....

Ik ben bezig met het online zetten van wat basis filemaker lessen... helaas moet ik dit in mijn vrijetijd doen en die is spaarzaam.... Ik beloof je dat les 5 (de volgende les) over scripting zal gaan!!

Kijk op: http://www.lutmers.com

C U

Jeroen

• 0
Posted
Ik ben bezig met het online zetten van wat basis filemaker lessen... helaas moet ik dit in mijn vrijetijd doen en die is spaarzaam.... Ik beloof je dat les 5 (de volgende les) over scripting zal gaan!!

Kijk op: http://www.lutmers.com

Prachtig gedaan en een schitterende introductie voor degenen die allergisch zijn voor handleidingen. Ook prima is dat je vertrekt van een Engelstalige FileMaker.

We hopen dat je nog veel vrije tijd kunt vinden (of toch weer niet...).

Succes!